wspolpraca-agencja

Zasady współpracy

1. Etapy współpracy:

  • Ustalenie z Klientem zakresu oraz tematyki zlecenia. Zakresem jest prowadzenie konta w social media z określeniem konkretnego kanału i rodzaju moderacji (np. 10 wpisów Facebook pełna moderacja, 5 wpisów Instagram) lub ilość tekstów wraz z oznaczeniem minimalnej liczby znaków ze spacją (np. artykuł blogowy 3000 zzs).
  • Po informacji od zleceniodawcy dotyczącej zakresu i tematyki Agencja Bonmot przesyła wycenę i wskazuje termin realizacji.
  • Klient akceptuje termin realizacji i kwotę oraz podaje pełne dane zleceniodawcy (imię i nazwisko osoby zamawiającej) oraz dane do faktury – nazwa firmy, adres, NIP.
  • Agencja przesyła klientowi teksty w wyznaczonym terminie.
  • Klient akceptuje zlecenie lub zgłasza swoje zastrzeżenia w terminie 3 dni roboczych. Jeśli zachodzi taka potrzeba w ciągu kolejnych 3 dni roboczych zostają wprowadzone zmiany. Klient może zgłosić zastrzeżenia dwukrotnie.
  • Agencja wystawia fakturę, Klient płaci, a umowę uznaje się za wykonaną.

2. Za wiążące dla obu stron uznaje się ustalenia mailowe, wszystkie ustalenia zawarte telefonicznie muszą być potwierdzone mailowo.

3. Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie. Cennik na stronie ma charakter orientacyjny.

4. Przed zleceniem tekstu klient oświadcza, że zapoznał się z Zasadami współpracy.

5. Wszystkie teksty napisane przez agencję Bonmot mogą być zawierane w portfolio oraz CV założycielki firmy i wykonawcy wszystkich zleceń Magdaleny Ławreniuk, niezależnie od tego czy prawa majątkowe i autorskie do tekstów zostały przekonane zleceniodawcy.